miriamlindberg

Alla inlägg under juli 2011

Av Miriam Lindberg - 24 juli 2011 11:19

Sitter här och vilar. Kom nyss in  har sprungit i skogen (Y) tummen upp. I dag blir det att packa packa in för jamboree. Blir nog inte klar för ens i moron :D<3 Skriver senare i dag när jagh har med att komma :D <3  

Av Miriam Lindberg - 23 juli 2011 20:53

Hej Hej. I dag har vi rest hem från Halmstad skönt har det varit. Emma och jag vaknade vid 9 tiden och städade och så sen körde vi hemåt med mina föräldrar. FYFAN va jag längtade hem. I går fick jag ett sms från posten att min one pice hade komit. Så direkt när jag kom hem så cyklade jag till preem och hämtade ut paketet  . Lycklig jag var när jag öppnade den. Här kommer en bild på den     Sen slänger jag in lite bilder från i går med som jag lovade               

Av Miriam Lindberg - 22 juli 2011 13:23

Hej Hej , Vi har nyss ätit lite och så. Det blev köttbullar :D MUMSS. I dag har vi  badat och så, det var jätte skönt i vattnet. Vi har spelat lite kort och så. Vädret eh inte så bra men annars eh de okej.  Tänkte att vi skulle baka lite. 

Och fotade gjorde vi med på stranden , kommer säkert lägga ut lite  bilder. 


 

Av Miriam Lindberg - 21 juli 2011 09:34

Nu har jag precis vaknat av att min katt kom in på rummet.  Emma och jag ska snart gå ner och äta lite. Vädret i dag är nog på topp ;) I dag ska vi kanske köra go kart :D < 3 Kanske skrev det i går men men. Nu ska vi gå ner och  äta frukost kommer nog inte skriva idag men i kväll puss :D 

Av Miriam Lindberg - 20 juli 2011 19:25

Hej  vi har precis ätit och så. Tacopaj blev det asa gött.  Vi har cyklat runt lite och visat lite i min sommarstuga och så. Badat med och fotat lite kanske kommer lägga in bilderna senare. Nu ska vi se på film :D <3 Tjao  / Miriam 

Av Miriam Lindberg - 20 juli 2011 08:49


 Nu sitter jag här och nyss har duschat och så. Det är ganska fint väder ute just nu. Om några timmar drar jag och mamma in till stan och hämtar upp Emma :D. Kommer bli sjukt kul. Kanske bloggar senare idag. HEHE såg ni min "LIVE" igår ? theheheh. Men kommer   skriva senare idag får jag hoppas :D <3 puss åh kram 

Av Miriam Lindberg - 19 juli 2011 20:48


 

Presentation


Tjo , Ni eh så välkomna till min blogg. I denna blogg kommer erbjudas med mina bilder jag tar själv och mina dagar och mode så vidare... Hoppas ni kommer igen och kollar puss

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Översätt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards